Skånestäds Kvalitetsgaranti
Fackmannamässigt
- Alla punkter på den checklista som beskriver arbetsmomenten för den specifika städtjänsten kommer att genomförs på ett fackmannamässigt sätt.
- Rätt metoder och rätt utrustning används för varje delmoment.
- Alla som arbetar med uppdraget har den nödvändiga utbildning och kompetens som uppdraget kräver.
Kvalitetssäkring
- Inspektion sker efter varje uppdrag där resultaten av de arbetsmoment som finns på checklistan kontrolleras.
- Före och efter bilder tas (gäller enbart flyttstädning och lokaler/ytor vi städar som inte är boytor)
Kommunikation
- Kontaktperson finns alltid tillgänglig på kontoret genom hela uppdraget.
- Vi lämnar alltid våra kontaktuppgifter tillsammans med checklistan för utförd städtjänst på platsen där vi städar.
Reklamationsrätt
…..när det trots alla våra ansträngningar uppstått ett problem efter avslutat uppdrag
- Alla reklamationer som gäller arbetsmomenten på checklistan åtgärdas inom 5-dagar
- Gäller i alla fall där arbetsmomenten på checklistan inte utförts på ett fackmannamässigt sätt.
- Vi åker tillbaka en gång och åtgärdar eventuella problem som uppstått med städningen.
För mer information kring städtjänsterna samt hur man utför en reklamation se vanliga frågor och svar i vår FAQ.